Når Danmarks største og verdens ældste cykelklub, DBC, den 12. til 14. november afvikler anden udgave af 3-dagesløbet i Ballerup Super Arena bliver det med investeringsvirksomheden YardHouse Global Partner som sponsor for kvindernes løb.
Kvinderne skal køre både omnium, parløb og flere andre løb, når DBCs 3-dagesløb afvikles i Danmarks største cykelarena den 12. til 14. november. Løbene bliver registreret på den internationale cykelunions (UCI) kalender, og dermed kommer der vigtige verdensranglistepoint på spil. Som sponsor for kvindernes løb er indgået aftale med YardHouse Global Partner. “Vi er glade for og stolte over, at have fået YardHouse Global Partner ombord som sponsor. Det er vigtigt for os, at vi kan tiltrække virksomheder, der ikke tidligere har været i cykelsporten, og aftalen er et bevis på, at vi har et godt produkt”, forklarer DBCs formand Bjarne Kratholm.
DBC forventer at indgå aftale med en række danske og udenlandske verdensklasseryttere om deltagelse i løbet.
“DBCs 3-dagesløb samler verdenseliten inden for en verdensklasse sport, og vi ønsker netop den globale eksponering og branding, et cykelløb som 3-dagesløbet kan give os, og samtidig får vi en stor mulighed for kunne give vores samarbejdspartnere en rigtig god oplevelse. Vi glæder os!”, udtaler Martin Rex Empacher, Co-founder og CEO i YardHouse Global Partners.
DBCs 3-dagesløb skal køres for både herre- og kvindeelite, for talenter samt et miniløb for de mindste.
Billetsalget til 3-dagesløbet er indledt via Billetsalg.dk. Læs om dette på https://www.dbc3dages.dk/billetsalg/. Gennemføres eventet ikke vil billetterne blive refunderet.
Foto: Jesper Skovbølle.